آ
-
آزمون عملی با ساختار عینی
فرایند تغییر ارزشیابی پایانترم دانشجویان در بخش مراقبت ویژه از شیوه سنتی به شیوه آزمون عملی با ساختار عینی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 21-26]
-
آموزش
اهمیت اخلاق در آموزش و میزان رعایت آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-7]
-
آموزش علوم پزشکی
سلامت معنوی چالشی جدید در آموزش علوم پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 41-44]
ا
-
اتاق عمل
بررسی جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جهرم: یک مطالعه توصیفی- مقطعی در سال 1397 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 26-33]
-
اخلاق
اهمیت اخلاق در آموزش و میزان رعایت آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-7]
-
اخلاق
ارتباط بین رعایت آیین اخلاق حرفه ای با کیفیت ارائه مراقبت از دیدگاه کارکنان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 24-32]
-
اخلاق
جلوه های اخلاق و قانون در تجویز پرستاری: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-48]
-
اخلاق
بررسی میزان هوش اخلاقی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 9-16]
-
اخلاق پرستاری
بررسی نگرش و عملکرد دانشجویان،مدیران و مدرسین پرستاری نسبت به کاربرد اخلاق در حرفه پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-7]
-
اخلاق پرستاری
بررسی نقش اخلاق حرفه ای بر مسئولیت اجتماعی پرستاران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-8]
-
اخلاق پرستاری
ارزیابی هوش اخلاقی و مؤلفه های سازنده آن: دیدگاه حرفهمندان پرستاری شهرستان ملایر در سال 1395 [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 27-34]
-
اخلاق حرفهای
بررسی نگرش و عملکرد دانشجویان،مدیران و مدرسین پرستاری نسبت به کاربرد اخلاق در حرفه پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-7]
-
اخلاق حرفه ای
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه بین اخلاق حرفه ای و اشتیاق شغلی پرستاران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
اخلاق حرفه ای
بررسی نقش اخلاق حرفه ای بر مسئولیت اجتماعی پرستاران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-8]
-
اخلاق حرفه ای
اصل رازداری در بیماری با نقص ایمنی بستری در بیمارستان: گزارش مورد [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 22-25]
-
اخلاق در نشر
کنکاشی بر چالش اخلاقی سوء رفتار علمی در مقالات علوم پزشکی: مصداق ها، علل و راهکار های پیشگیری از آن [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 55-65]
-
ارزشیابی بالینی
چالش های ارزشیابی بالینی و راهکارهای بهبود آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 27-33]
-
اشتیاق شغلی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه بین اخلاق حرفه ای و اشتیاق شغلی پرستاران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
انکولوژی
دریافت هدیه از کودکان بستری در بخش انکولوژی: یک دیدگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 17-20]
-
ایست قلبی
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
-
ایمنی بیمار
خطاهای اخلاقی در پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 1393 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 16-23]
ب
-
باور معنوی
بررسی دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به سلامت معنوی در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-26]
-
باورهای مذهبی
بررسی دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به سلامت معنوی در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-26]
-
بخش مراقبت های ویژه
آیا جنبه های هنری و ظریف مراقبت در بخش مراقبت ویژه به فراموشی سپرده شده اند؟ [دوره 5، شماره 3، 1395]
-
بیمار
مروری بر عوامل مؤثر بر کرامت انسانی ادراک شده بیماران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-17]
-
بیماران بستری
مهمترین موانع رعایت حریم خصوصی بیماران از دیدگاه پرستاران شاغل در مراکز آموزشی – درمانی شهر رشت در سال 95-1394 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 14-21]
-
بیمارستان
نگرش پرستاران در خصوص دستور عدم احیا: یک مطالعه توصیفی مقطعی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 1-8]
پ
-
پرستار
مروری بر عوامل مؤثر بر کرامت انسانی ادراک شده بیماران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-17]
-
پرستار
بررسی مقایسه ای نگرش پرستاران و دانشجویان کارآموز در عرصه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به معنویت و مراقبت معنوی در سال 93 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 8-15]
-
پرستار
خطاهای اخلاقی در پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 1393 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 16-23]
-
پرستاران
ضرورت های اخلاقی و قانونی احراز صلاحیت بالینی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-40]
-
پرستاران
ارتباط بین رعایت آیین اخلاق حرفه ای با کیفیت ارائه مراقبت از دیدگاه کارکنان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 24-32]
-
پرستاران
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه بین اخلاق حرفه ای و اشتیاق شغلی پرستاران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
-
پرستاران
بررسی نقش اخلاق حرفه ای بر مسئولیت اجتماعی پرستاران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-8]
-
پرستاران
نگرش پرستاران در خصوص دستور عدم احیا: یک مطالعه توصیفی مقطعی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 1-8]
-
پرستاران
مهمترین موانع رعایت حریم خصوصی بیماران از دیدگاه پرستاران شاغل در مراکز آموزشی – درمانی شهر رشت در سال 95-1394 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 14-21]
-
پرستاری
چالش های ارزشیابی بالینی و راهکارهای بهبود آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 27-33]
-
پرستاری
آیا جنبه های هنری و ظریف مراقبت در بخش مراقبت ویژه به فراموشی سپرده شده اند؟ [دوره 5، شماره 3، 1395]
-
پرستاری
بررسی میزان هوش اخلاقی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 9-16]
-
پرستاری
فرایند تغییر ارزشیابی پایانترم دانشجویان در بخش مراقبت ویژه از شیوه سنتی به شیوه آزمون عملی با ساختار عینی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 21-26]
-
پرستاری
تمرد از روی وجدان: حق قانونی مغفول مانده حرفه پرستاری در ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 9-13]
ت
-
تجویز پرستاری
جلوه های اخلاق و قانون در تجویز پرستاری: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-48]
-
تحصیل
بررسی سهم علل عدم رضایت مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی از رشته خود در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 48-54]
-
تحصیلات
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
-
تحقیق کیفی
جلوه های اخلاق و قانون در تجویز پرستاری: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-48]
-
تحلیل محتوا
جلوه های اخلاق و قانون در تجویز پرستاری: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-48]
-
تصمیمگیری
عدم رضایت برای انجام عمل جراحی سزارین [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 34-37]
-
تعارض منافع مادر و جنین
عدم رضایت برای انجام عمل جراحی سزارین [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 34-37]
-
تمرد از روی وجدان
تمرد از روی وجدان: حق قانونی مغفول مانده حرفه پرستاری در ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 9-13]
-
توانمندسازی شناختی
نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطه بین اخلاق حرفه ای و اشتیاق شغلی پرستاران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]
ج
-
جنبه های هنری
آیا جنبه های هنری و ظریف مراقبت در بخش مراقبت ویژه به فراموشی سپرده شده اند؟ [دوره 5، شماره 3، 1395]
-
جو اخلاقی
بررسی جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جهرم: یک مطالعه توصیفی- مقطعی در سال 1397 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 26-33]
چ
-
چالش
چالش های ارزشیابی بالینی و راهکارهای بهبود آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 27-33]
-
چالش
سلامت معنوی چالشی جدید در آموزش علوم پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 41-44]
-
چالش اخلاقی
اصل رازداری در بیماری با نقص ایمنی بستری در بیمارستان: گزارش مورد [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 22-25]
ح
-
حرفه ای
ارتباط بین رعایت آیین اخلاق حرفه ای با کیفیت ارائه مراقبت از دیدگاه کارکنان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 24-32]
-
حرفه مندان پرستاری
ارزیابی هوش اخلاقی و مؤلفه های سازنده آن: دیدگاه حرفهمندان پرستاری شهرستان ملایر در سال 1395 [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 27-34]
-
حریم خصوصی
مهمترین موانع رعایت حریم خصوصی بیماران از دیدگاه پرستاران شاغل در مراکز آموزشی – درمانی شهر رشت در سال 95-1394 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 14-21]
-
حق قانونی
تمرد از روی وجدان: حق قانونی مغفول مانده حرفه پرستاری در ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 9-13]
-
حقوق بیماران
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
خ
-
خطا
خطاهای اخلاقی در پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 1393 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 16-23]
-
خطای اخلاقی
خطاهای اخلاقی در پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 1393 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 16-23]
-
خودارزیابی
بررسی میزان توانمندی بالینی در دانشجویان پرستاری دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-53]
-
خودمختاری
عدم رضایت برای انجام عمل جراحی سزارین [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 34-37]
د
-
دانشجو
چالش های ارزشیابی بالینی و راهکارهای بهبود آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 27-33]
-
دانشجو
بررسی مقایسه ای نگرش پرستاران و دانشجویان کارآموز در عرصه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به معنویت و مراقبت معنوی در سال 93 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 8-15]
-
دانشجویان
بررسی سهم علل عدم رضایت مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی از رشته خود در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 48-54]
-
دانشجویان
بررسی میزان هوش اخلاقی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 9-16]
-
دانشجویان
بررسی جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جهرم: یک مطالعه توصیفی- مقطعی در سال 1397 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 26-33]
-
دانشجویان پرستاری
اهمیت اخلاق در آموزش و میزان رعایت آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-7]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی میزان توانمندی بالینی در دانشجویان پرستاری دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-53]
-
دانشجویان پرستاری
فرایند تغییر ارزشیابی پایانترم دانشجویان در بخش مراقبت ویژه از شیوه سنتی به شیوه آزمون عملی با ساختار عینی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 21-26]
-
دانشجوی پرستاری
بررسی نگرش و عملکرد دانشجویان،مدیران و مدرسین پرستاری نسبت به کاربرد اخلاق در حرفه پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-7]
-
دوقلویی
رتینوپاتی نارسی و نابینایی دوقلوها بدنبال سهلانگاری آموزش بعد از ترخیص [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 35-40]
ر
-
رازداری
اصل رازداری در بیماری با نقص ایمنی بستری در بیمارستان: گزارش مورد [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 22-25]
س
-
سرقت علمی
کنکاشی بر چالش اخلاقی سوء رفتار علمی در مقالات علوم پزشکی: مصداق ها، علل و راهکار های پیشگیری از آن [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 55-65]
-
سزارین
عدم رضایت برای انجام عمل جراحی سزارین [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 34-37]
-
سلامت معنوی
بررسی دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به سلامت معنوی در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-26]
-
سلامت معنوی
سلامت معنوی چالشی جدید در آموزش علوم پزشکی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 41-44]
-
سلامتی
بررسی دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به سلامت معنوی در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-26]
ص
-
صلاحیت بالینی
ضرورت های اخلاقی و قانونی احراز صلاحیت بالینی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-40]
ض
-
ضرورت های اخلاقی
ضرورت های اخلاقی و قانونی احراز صلاحیت بالینی پرستاران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-40]
ع
-
عدم احیاء
نگرش پرستاران در خصوص دستور عدم احیا: یک مطالعه توصیفی مقطعی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 1-8]
-
عدم رضایت
عدم رضایت برای انجام عمل جراحی سزارین [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 34-37]
-
عدم رضایتمندی
بررسی سهم علل عدم رضایت مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی از رشته خود در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 48-54]
-
عملکرد شغلی
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
ف
-
فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
ق
-
قانون
جلوه های اخلاق و قانون در تجویز پرستاری: یک تحلیل محتوای کیفی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 39-48]
ک
-
کرامت انسانی
مروری بر عوامل مؤثر بر کرامت انسانی ادراک شده بیماران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 9-17]
-
کلید واژه ها: ارزشیابی
فرایند تغییر ارزشیابی پایانترم دانشجویان در بخش مراقبت ویژه از شیوه سنتی به شیوه آزمون عملی با ساختار عینی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 21-26]
-
کلیدواژهها: رتینوپاتی نارسی
رتینوپاتی نارسی و نابینایی دوقلوها بدنبال سهلانگاری آموزش بعد از ترخیص [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 35-40]
-
کودکان بستری
دریافت هدیه از کودکان بستری در بخش انکولوژی: یک دیدگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 17-20]
-
کیفیت
ارتباط بین میزان تحصیلات و کیفیت عملکرد پرسنل فوریتهای پزشکی در مواجهه با بیماران دچار ایست قلبی از دیدگاه حقوق بیمار [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 33-38]
-
کیفیت مراقبت بهداشتی
ارتباط بین رعایت آیین اخلاق حرفه ای با کیفیت ارائه مراقبت از دیدگاه کارکنان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 24-32]
م
-
مامایی
بررسی میزان هوش اخلاقی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 9-16]
-
مدیران پرستاری
بررسی نگرش و عملکرد دانشجویان،مدیران و مدرسین پرستاری نسبت به کاربرد اخلاق در حرفه پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-7]
-
مراقبت معنوی
بررسی مقایسه ای نگرش پرستاران و دانشجویان کارآموز در عرصه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به معنویت و مراقبت معنوی در سال 93 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 8-15]
-
مربی بالینی
بررسی نگرش و عملکرد دانشجویان،مدیران و مدرسین پرستاری نسبت به کاربرد اخلاق در حرفه پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-7]
-
مسئولیت اجتماعی
بررسی نقش اخلاق حرفه ای بر مسئولیت اجتماعی پرستاران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 1-8]
-
مطالعه کیفی
چالش های ارزشیابی بالینی و راهکارهای بهبود آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 27-33]
-
معنویت
بررسی مقایسه ای نگرش پرستاران و دانشجویان کارآموز در عرصه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به معنویت و مراقبت معنوی در سال 93 [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 8-15]
-
مهارتهای بالینی
بررسی میزان توانمندی بالینی در دانشجویان پرستاری دانشکده علوم پزشکی نیشابور [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 45-53]
ن
-
نابینایی
رتینوپاتی نارسی و نابینایی دوقلوها بدنبال سهلانگاری آموزش بعد از ترخیص [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 35-40]
-
نقص ایمنی اکتسابی
اصل رازداری در بیماری با نقص ایمنی بستری در بیمارستان: گزارش مورد [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 22-25]
و
-
واژگان کلیدی: سوء رفتار علمی
کنکاشی بر چالش اخلاقی سوء رفتار علمی در مقالات علوم پزشکی: مصداق ها، علل و راهکار های پیشگیری از آن [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 55-65]
ه
-
هدیه
دریافت هدیه از کودکان بستری در بخش انکولوژی: یک دیدگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 17-20]
-
هوش
بررسی میزان هوش اخلاقی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 9-16]
-
هوش اخلاقی
ارزیابی هوش اخلاقی و مؤلفه های سازنده آن: دیدگاه حرفهمندان پرستاری شهرستان ملایر در سال 1395 [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 27-34]
-
هوشبری
بررسی جو اخلاقی اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جهرم: یک مطالعه توصیفی- مقطعی در سال 1397 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 26-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد